:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Khamis, 24 Mac 2011

:: Serius ! Saya rinduuu .... ::

ehemm .. ehemmm ...
jangan jeles yek cik belog !
saya rindukan dia !
rindu sangat !
hehehhe ... ape die cik belog ??
nak tau jugak cik aiyOo rindu kat siape ??
hehehe ... nak kene bagitahu awak ke cik belog ?
saya maluu lahhh nak bagitahu ...

ciss ! poyOo tak hengat-hengat !
jangan muntah di sini ye cik belog .. muntahlah kat longkang sane tuh ke ..
kekekke ... ( mula melalutlah tuh ! )

yeee ... saya rindukan saat berfOya-fOya ...
berjimba-jimba ...
berserOnok-serOnok ....
ber ... errr ... berr ... erkk .. ber-ber-ber lah ! hehehe ...
rindu ~!!!
rindu saat bersama rakan-rakan , sahabat dan taulan ...

semalam lunch date dengan dian + ain bariah + ejad ..
pastuh dorang ajak pergi main bowling ...
yee cik blog ... cik aiyOo main bowling dekat kuala selangor jekk ...
alaa yang dekat bangunan baru 1 Plaza tuh ...
ehmm .. yang ade panggung wayang sekali tuh ...
apee ?? tak tahu kat mane tuh ??
tak percaye kuala selangor dah ade panggung wayang ??
adess ... nanti kite pegi tengok wayang sesame ye ...
( kuala selangor nih sebuah pekan kecil jek ... daya tarikan die bukit malawati yang terkenal dengan monyet dan lotong yang jinak ... dan pemandangan kelip-kelip waktu malam ... ape pon takde dulu .. hotel pon ade satu , dua jek ... heheheh ... KFC pun takder dulu .. huhuh .. sekarang ?? Mc Donalds pon dah ade ! huhuhuu ... kuala selangor ku majuu ... )

huhuhu .. saya rindu nak bergelak ketawa sepuas-puasnya macam dulu ...
dulu , saya dan dian selalu keluar sama-sama ...
karaoke ... bowling .... tengOk wayang ...
nak ke pasar malam pun bersama !
hehehe .. saya rindu saat dan ketika itu ...
sewaktu kami masih lagi muda remaja dan bujang trang-tang-tang !
hehehe ... sekarang pun masih bujang jugak ! dan masih muda remaja jugak !
dian jek yang dah nak jadik bini orang tak lama lagi ...
hehehe ...

hahhh ... tak tau lah nak cakap ape ...
nak cakap banyak-banyak suare pon dah takde akibat batuk yang melanda ...
jahat batuk tuh .. sekali koh ( batuk ) .. sekali die bawa lari suara saya ...
dua kali koh ... dua kali jugak laa die bawa lari suara saya .. huaa .. sedih ... hilang dah suara Ella i ...
padahal mane ade gune suare nak update belog ? kan ?? kekeke ...
( melalut lagilah saya nih .. silakanlah ketuk sikit kepala lutut saya nih .. bagi sedar diri sikit ... terlupa daratan pulak ! )

erkkk .. nak upload pic pon malas .. demam sangat lah kunun ?? hehehe ...


:: cik aiyOo + cik ain + cik yO ... cik ejad amik pic .. kekeke .. ::



p/s :: saya naib johan keseluruhan dalam pertandingan tersebut ... setelah tumpas d tangan dian ~! takper ! kite repeat lagi nanti !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan