:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Sabtu, 26 Mac 2011

:: Tak ku menyangka ::

perghh ... ayat title nak poyos tak hengat-hengat saje !
huhuhuh ...

seyesly ! saya memang tak sangka ye cik belog ....
belog saya yang buruk ... kusam ... momot ( cam tuan die ) ... kelang kabut ...
dengan entry yang entah hape-hape nih ... ade jugak orang view ~!
huaaaa ... terharu ! T_T ( kegembiraan !)
kekeke .. padahal ... maluuu ... huhuhuh !
yelaahh .. siapalah saya nih kan ?? belog pun kucar kacir ...
ayat dan skema bahase lagi la hancur .. berderaii ... berterabur ...
huuuuu ...

terime kasih la pade siape-siape yang sudi view dan bace nukilan hati saye yang entah-hape-hape-entah nih ... disini .. saya ingin memohon maaf jika saya ade terkasar bahasa atau mengguris perasaan sesiapa ke ...
saya hanya mampu menaip mengikut kata hati yang jujur dan ikhlas lagi lurus ...
( wahhhh .. apekah ini ? ucapan pemenang ke ?? hehehe ! )

p/s :: meter bacaan sudah menghampiri ke angka 100 ...
 satu pencapaian yang boleh dibanggakan jugak la kan ??
memandang saya pun tak punya ramai pengikut ...
dan baru mempunyai hampir 50 entry yang entah-hape-hape-entah nie ...
ngeeee ~!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan