:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Jumaat, 25 Mac 2011

:: Saya suka berfoya-foya ! ::

ceitt ! siape kat sini tak suke berfoya-foya seperti saya ??
angkat tangan cepat .. saya nak kutuk beliau tersebut kaw-kaw punye !
( macam kopi kapal api ! )

 
hehehe .. dah ! jangan nak buat spekulasi , andaian , dan kesimpulan sendiri ...
mengikut perkiraan saya ...
hehe ... berfoya-foya dalam kamus dewan bahase dan pustaka saya bermaksud berjimba-jimba secara sopan dan menjaga tata sulila sebagai rakyat malaysia ... dalam erti kata lain .. supaya senang untuk difahami adelah merayap-rayap secara sopan .. hahh ? tak paham jugak ke cik belog nih ?? adoiiyai .. alaa .. buat-buat paham aje lah !

tapi kalau dalam maksud yang sebenar mengikut kamus dewan bahasa dan pustaka ... berfoya-foya itu adalah sesuatu perbuatan yang suka merewang ke sana sini tanpa hala tujuan ...
ayarkkk ... tersangat menyerlah ketidaktahuan saya ini ... huhuh ...
sangat tidak membaca kamus saya nih !
hehehe .. what ever ! abaikan pelbagai persoalan yang melanda otak awk itu ye cik belog !
sekarang ini saya ingin bercerita kemana saya telah berfoya-foya-lah ! hehehe ~!!!
sila lihat gambar saje lah ! hehehe ~!


:: berfoya-foya di bowling laaa .. hehehe ~! ::


:: bersame-same kekande 3 ! ::


:: bersame saye lahh  jugak ! ::


:: jugak bersame niesha dan jugak bapak ! ::

nih malam tadi punye foya-foya ....

sekarang lihat pulak aktiviti hari nih ...
aktiviti menambah kolestrol dalam badan dan menambah lemak-lemak tepu ....
huuuuuu ....



:: agaknye budak momot nih pergi menambah lemak dan berat badan kat mane ye cik belog ??? ::


:: hehehe .. tuh dia .. ade ayam berempah lagi ... ooo .. die makan nasik ambeng yee ... ::


:: heheeh ... tadi merayap-rayap di Warong Ibu , Tanjong Karang ::


:: tengok tuh ... lepas makan nasik ambeng , makan pulak resipi rahsia ... huaaa ... memang seronok la lemak-lemak aku nih ... dapat kawan baru la katekan .. hehehe .... ::


:: inilah resipi rahsia yang telah selamat berada dalam perut saya .. entah-entah dah siap berkenalan ngan lemak-lemak yang sedia ada .... hehehheheh .. ;p ::


p/s :: saya suke merayap-rayap ! lallalalaa ~!
orang penah cakap kat saya tau cik belog ...
lebih kurang macam nih laaah ayat die ...
" KO NiH ... MERAYAP JEKK ... MACAM SEMUT ! "
hehehe .. peace ! have a nice day !

2 ulasan: