:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Jumaat, 25 November 2011

Percayalah Pada Hukum Karma !!!

Assalamualaikum !

ehmmm ... tak tau cane nak mula ... huhu ! oke ... ada seorang mamat nie , yang aku pernah admire die masa kat sekolah-sekolah dulu ...

aaa ... tak malu laa nak mengaku dengan cik belog ... aku minat dengan die dari aku form 1 sampai laa aku form 5 ... dan minat tuh terhenti bila dapat tau yang dia couple dengan kawan aku jugak ... haha ! memang rasa frust tak hengat jugak laa ... tapi ... alaaa .. biasa laa .. kat sekolah dulu aku nakal kan ... minat orang tuh laa .. minat orang nih laa ... kira masa sekolah dulu aku banyak gila tak hengat laa secret admire ...

tak tahulah diorang tau ke tak aku nih minat ngan dorang tue ! haha ! -- oke ! itu kisah lama yang tak harus diungkit-ungkit sangat ! hahha ! ** blushing ** tibe-tibe maluu pulak kan ?? ceittt ;p --

oke , balik pada mamat yang aku minat tuh tadi ... berbalik pada cerita yang aku nak share dengan cik belog ...

malam tadi , tengah-tengah malam buta ... sedang aku diulit mimpi-mimpi yang indah-indah tak hengat punye lah ! -- poyoosss ! -- aku diganggu dengan bunyi bising yang datang dari talifon bimbit ... aku terjaga dan dalam mamai-mamai tuh , aku pun jawab ... rupanya si mamat yang aku minat masa sekolah dulu yang call ... aku memang dah delete nombor dia ... dan bila dapat tau mamat nih yang call , otak aku pun ligat la cari alasan tak nak borak-borak sangat dengan dia ... huhhu ! jahat kan ??  sebab aku tak rasa nak borak dengan dia ... dia pernah call aku 5 bulan lepas , die macam nak buat phone sex laa kirenye ... huhu ! -- seram oke ! -- nasib la aku tersedar awal dengan ayat-ayat die yang tak boleh blah tuh ! wawawawa -- tak payah la aku sebutkan ape ayat die tuh .. rasanya cik belog pun paham kan ?? -- merapu-rapu lah alasan aku masa tuh ! haha !

dan malam tadi aku macam tak boleh elak pulak dari nak berborak dengan die .. huhu ! bila dia dah start meluahkan perasaan dia pada aku ..

owhhh ! jangan salah faham ! bukan nye dia meluahkan perasaan cinta dia kepada aku ... die sekadar meluahkan rasa cinta yang tak kesampaian die pada aku ... memandangkan si polan yang di maksudkan tue aku kenal , so die tanpa rasa segan silu nak cerita dengan aku ... aku rasa macam pelik-pelik taik itik jugak ! tapi aku layan kan jek laa ... sebab aku pun rasa teruja dengan cerita yang disampaikan kat aku tuh ! -- perghhhh ! perempuan kannnn ?? --

menarik sebanarnya cerita dia ... dia nak aku tau yang die dah banyak rosakkan perempuan sebab kecewa dengan cinta pertama dia ... kawan sekolah aku tuh laa ... I_ _  J_ _ _ _ ... nama terpaksa dirahsiakan ! huhu ! aku pun tak paham dan tak tahu apa motif dia bercerita bagai dengan aku ! huhuh ! die sendiri pun tak tau ape sebabnye ! sebab tuh jugak lah aku tertarik nak buat entry ... aku terfikirkan aku pulak yang akan me'rosak'kan lelaki-lekaki yang ada ... macamana tuh ?! haha ! tak terjangkau oleh akal ! lol !

dia cakap , tolong jangan buat atau balas pada orang yang dah buat jahat ( ape-ape lah buat nye pun ! ) kat kita , sebab dalam dunia nih ... ada hukum karma nya ... macam dia , dia cakap ... dia dah rasa hukum karma tuh ... sebab dulu dia ditinggalkan tanpa sebab , pastuh balas balik pada orang-orang yang tak berdosa ... banyak la perempuan-perempuan yang dah rosak sebab die , die cakap ... sebenarnya , die tak lah macam nih dulu ... dulu masa sekolah , dia sangat sopan santun dan sangat laaaa pemaluuu ! huhuh ! sebab tuh hati i tertawan dengan dia nya ! ;p wahaha ! ** maluuu ... maluuuu !! **

bila dia masuk poli je ... dia cerita dengan kawan-kawan dia yang dia tengah frust menonggeng dengan 1st love die ... dan-dan tuh jugak la kawan dia ajar buat jahat ... huk3 ! tak bahek tau kawan die tuh ! kawan dia cakap , " sekali ko kenal dengan perempuan tuh , ko rosakkan sekali ... sekurang-kurangnya ... kalau putus nanti , takda ko rasa rugi ... sebab ko dah pernah 'henjut' dia ... " -- perghhh ! scary mOvie lah cerita dia ... takut pulak aku nak kawan dengan dia ! whoaa ! --

sekarang nih die tengah berkawan dengan sorang kawan aku jugak ... dan die tak tahu langsung yang kawan aku tuh dah kahwin ! tak tau yang kawan aku tuh bini orang ! astarghfirullah halazimmm ! mengucap panjang aku bila dia cakap yang dia pun pernah 'henjut' kawan aku yang bini orang tuh ! yoooo ! satam poradee ! yinnaa solley ?? tak ada perempuan lain ke nak kau 'henjut' wahai F !!!

aiyoyooo ! sadis cerita dia ... aku jadik takut nak berkawan atau berhubung dengan dia ! haha ! seramm nyOt !

p/s :: percayalah pada hukum karma ! yee ! aku baru jek belajar tentang hukum karma nih ! =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan