:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Rabu, 23 November 2011

Seharian Di HUKM !!!

kelmarin , bawak bonda pergi rawatan bulanan kat HUKM ...

penat sangat walaupun bukan nya buat apa sangat pun ... huhuh ! sekadar menunggu lama tak hengat ! sangat lama hokey !

kesian bonda pun kena tunggu lama ! hurmmm !
itu yang buatkan aku rasa penat sangat ... jarang , aku ikut pergi check up , aku tidur dalam kereta ... selalu nya aku akan berangan-angan jadik puteri raja ... aku berangan-angan putera raja masuk meminang ! -- okeh , nih tipu ! memang tak la kan ?? tapi berangan tu perlu ! ;p -- hingga sampailah ke destinasi yang dituju ! tapi semalam siap berdengkur-dengkur aku dalam kereta tuh ! ngahaha ! nasib kekanda ipar subli tak rakam ... sebab die pernah cakap , siapa tak temankan dia drive , tidur , die nak rakam ! haha !

bayangkanlah babe ! kami sampai pukul 9 , dah ramai gila tak hengat ! huhuh !













bonda dah tak boleh duduk tegak , kalau dibetulkan kedudukan die , mesti dengan sendiri akan senget ! ='( bila aku tanya , penat tak mak ?? penat ... bonda jawab ... hurmmm ! kesian sangat , tapi ape boleh buat ... takkan nak bawa katil dari rumah ke hospital ?














dah pukul 12 , baru keluar nombor nie ... owhhh !!! =.="


padahal ... inilah nombor yang kami dapat T_T ... waaaa ... sedihh !!!


kekanda ipar subli dengan isteri dia ... kekanda 1 ... tengah bincang strategi nak jual insurans agaknya ... kan ke ramai orang sakit kat hospital ?? ngehehe ! -- bijakkan dorang ?? --


aku dan bonda ... huuu ... kesian bonda terpaksa bersesak-sesak dan bersenak-senak tengkuk menunggu ! =.="


saja bagi bonda pegang botol lotion tuh , sebab tak nak bagi bonda tarik 'toler' ( ryles tube ) ... tapi tetap jugak bonda berjaya tarik tiub tuh dalam diam ! T_T sakit wooo ...  













 
" hah , dik ... jom dah sampai nombor kita ... " -- konfiden jek kekanda ipar subli cakap ... padahal nombor kami kan ke 2075 ! hahaha ! nasib aku terpinga-pinga ... kalau tak , aku pun terpengaruh dengan ke .. ehmm ... kelalaian kot ayat yang sesuai ! hehe ! silap pandang !


dalam perjalanan pulang ! ke rumah ! huaaaa ! letihhhh !!!



sampai rumah dalam pukul 5 lebih .... dah sampai rumah bukan boleh rileks-rileks pun ... huhuh ! ingat nak tidur kejap lepas uruskan bonda ... tapi takut aku tertidur mati sebab keletihan dan kepenatan yang melampau masa menunggu giliran ... huhuhuh ! malam tuh kan ke ada bola , final ... sea games ! Malaysia vs Indonesia !!! terlepas rugi la babe ! huhuh !

aku kalau tengok bola mesti beremosi habis ! walau pun , ada part-part yang aku tak paham sangat pasal bola ... tapi aku kira fanatik bola jugak laa ... lagi-lagi yang melibatkan team Malaysia atau team Selangor ! memang tak boleh miss la nak tengOk ! huhuh !

malam tuh , aku siap nangis-nangis , bila goal pertama indon ... huhuh ! dan bila goal dari asra ( orang kampung nih !!! bangga aku duk sekampung dengan dia ... dan abang dia , abang angkat aku ! perghhh ! bangga siottt ! ) , aku macam orang gila duk melompat-lompat ... ada laa dalam 5 minit ! kekeke ! happy sangat kamoo kan ??

mendebarkan dan penuh emosi ... dan bila penalti jek .. aku dah menggigil-gigil dah ! tak tahu lah kenapa ... poyo kot ! hahaa ! sangat kesian dengan player harimau muda ! 2 jam tak silap aku nak habiskan game nih ! perghhh ! dengan indon main cam palat nyee ! muke sorang-sorang player indon tuh macam muka mintak penyepak dari aku jek ! --- ceeeiiittt !!! ---

hehe ! dan alhamdulillah ... malaysia menang dengan 4-3 hasil dari penalti , lepas seri 1-1 ... huhuh !

syabas HARIMAU MUDA MALAYA ! love u besar lauttt laahhh !

hari nih harimau muda , ada game dengan syiria pulak kat stadium bukit jalil ! aku bagi sokongan dari rumah jek laa ... tengok TV1 ... huhu !



GOOD LUCK HARIMAU MUDA ! aja-aja fighting !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan