:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Ahad, 20 November 2011

Naik Bukit Senang ! Nak Turun Susah !

hari nih dua puloh november dua ribu sebelas ! atau kalau ditulis dalam bentuk angka akan jadi 20.11.2011 ... dan kalau digabungkan , akan jadik 20112011 ...

weee ! chantekkan tarikh hari nih ! tak perasan pulak aku ! patut la pun ramai orang kahwin hari nih !

sepanjang perjalanan aku ke tempat belajar memandu kat sungai yu , tanjong karang ... bersepah-sepah  kiri kanan khemah orang kahwin ... warna warni langsir khemah ! hehe ! jeles sekejap aku !

hari nih , aku ada kelas memandu ... dekat pusat memandu dia ... huhuh ! seronok ! tapi aku asyik sangkut dekat bukit ! bukit dah tinggi ! huwaaaa !! sedeyhh !! beza sangat dengan bukit yang dulu ! mula-mula dah ok !

siap wak yang mengajar tuh cakap ;

" oke , cantik ... macam orang nya !!! " -- perghh ! wak ! pandai beli jiwa aku kan ?? ceitt !

tapi yang menjadi masalahnya ... bila dah kena puji tuh , semangat berbunga-bunga ada dalam dada , hati jadi girang ... kaki mula la buat perangai tak senonoh tak nak dengar kata otak ! tak nak dengar arahan yang otak bagi !

hehe ! memang ! 4 kali percubaan , 2 kali gagal , 2 kali oke kata wak tuh ! hehe !

aku cepat berpuas hati sangat ! kata orang , sebelum habes perlawanan , selagi tuh kita tak boleh berpuas hati dengan keputusan yang ada ... sebab kalau kita dah berpuas hati dengan keputusan yang ada , menyesal pun tak berguna dah nanti ! hehe ! -- eh , aku rasa macam ayat aku terbelit-belit dan melilit-lilit ! huhuh !















tinggi kan bukit belakang tuh ?! kata tahun depan baru berkuat kuasa ! sekali baru bulan sebelas dah berkuat kuasa ! rasa nak pukul je JPJ yang bagi arahan tuh ! huhuh ! -- budget kuat tak hengat la tuh ! ;p --







sedang aku bertaip-taipan nih , aku sempat lah berchit-chat dengan sorang kawan sekolah dulu ...

ya ALLAH ! sengat berguna dia bagi nasihat kat aku ! supaya aku tabah dan kuat untuk hadapi cabaran hidup ! die sangat memahami ! die cakap , apa yang aku alami sekarang nih ( putus cinta ) , dia dah alami dulu ... lagi perit dia rasa ... huhuh !

tiba-tiba je air mata laju je turun ... meleleh-leleh ! tak hengat-hengat air mata nih turun ! cam empangan pahang dah ! nasib tak banjir je !

" Relex oke .. aku pun setiap malam mrnanges .. haha
Aku  tak malu mengaku ..
Itu memangg biase .. tapi aku buat die jadi semangat
Dan sekarang aku bangga dengan diri aku ..
Aku berjaya buktikan pada die .. aku lebih hebat dari ape yang die tak sangka ..
Ko pun boleh..just trust urself oke ..
Dan if ko nak taw..die nyesal wat aku camtu dulu taw..
So aku berani jamin ko pun akan rase bende yang sama..
Percaya dear..
Just sabar banyak-banyak  "


tengok la ayat dia ! macamana aku tak meleleh-leleh air mata ... ayat die tak menahan !

huhuhu !!!!!!!!!!!!!!!!!!! nak balik laaa ... nak nanges guling-guling atas tilam ! hehe !

tuhan , tolong beritahu dia ... aku masih menunggu ! wawawwawa ! dush***dushhh***dushhhhhhhh***

-- sila la pukul aku dengan kayu atau apa saja biar aku sedar diri sikit ! --

miss u so much my prince charming ! ='(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan