:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Sabtu, 26 November 2011

Kahwin ! Kahwin !

Assalamualaikum !

dari semalam aku nak buat entry pasal kahwin nih ! tapi tak jugak-jugak berkesempatan ! bila berkesempatan pulak ... ada jee benda lain yang aku buat ! entah hape-hape entah ! huhuh !

punca aku terfikir nak buat entry pasal kahwin nih sebab aku jeles tengok kawan-kawan aku dah ramai tak hengat dah kahwin ! termasuklah bff aku tuh ! dan tak lame lagi beloved cousin aku pulak nak menamatkan zaman dara dia ! perghhh ! tercabar aku ! aku pakwe pun tak ada ! ngeh3 !!! -- ceiiittt !!! -- dan kawan-kawan aku yang menunggu turn pun ramai dahh haaa ... adoiii ! persiapkan laa diri supaya tak jeles yee aiyOo ... dan juga ongkos ! jangan lupa ! takkan nak datang kenduri kahwin bawak perut jek kan ?? huhuh !

dan lagi satu puncanya sebab beberape hari yang lepas aku 'terjumpa' diari lama ... eh , boleh pulak 'terjumpa' kan ?? bukan diari tuh kena simpan rapi-rapi ke ?? huhu ! entah laa ... tahun nih asyik berpindah randah bilik jek ... entah mana duduknya diari tuh pun aku tak hengat ! hehe ! -- sangat cuai aku nih kan ?? tak ke haru kalau kakak-kakak atau abang aku baca diari yang penuh dengan tangisan sedu sedan keluh kesah dan angan-angan mat jenin aku serta ketawa riang bak kanak-kanak rebina tuh ... hoho ! mau nya aku sorok muka bawah katil 3 hari 3 malam ! huk3 !!! --

bila aku terjumpa diari lama nih , aku pun baca la balik apa yang dah aku tuliskan dalam diari yang dah berhabuk tuh ! tak adalah lama mana pun ! awal tahun 2011 je pun haa ! diari tuh tak berupdate dan terbiar sepi sebab aku dah mula menaip dalam blog nih haa ... mula lah tangan tuh malas dah nak tulis-tulis ... padahal ... pada aku bila aku menulis di keheningan malam yang sunyi sepi tuh , nyata ayat aku lagi berbunga-bunga dan berbelit-belit ! ngahaha ! -- jiwang kan aku nih ? --

leka membaca sehinggakan aku khayal dalam dunia aku sendiri ... tak sedar jugak aku menangis ! wawawawa ! lama dah tak nangis ! huk3 !!! ( ?? yeke ?? hehe ! yela ... lama jugak laa ... )

banyak nama si dia dalam tuh ! memang tak ada nama orang lain pun ! huhu ! banyak doa-doa yang aku panjatkan pada Allah supaya pelihara hubungan kami ... banyak cerita yang aku coretkan dalam tuh ! huuhu !

dan PART yang PALING BEST ...

bila aku tak sabar menunggu TAHUN KE-8 ! huuhu ! berserta doa , harapan , angan dan impian aku coretkan ... huhuh !

panjang lebar impian perkahwinan aku !

empat muka surat penuh ... penuh dengan angan-angan dan impian ... macam-macam yang aku harapkan ... pelamin macam  nie ... warna apa .. menu ... tema ... itu ini ...

siapa sangka hubungan yang terjalin 6 tahun lama nya tuh ... putus ditengah jalan tanpa sebarang ikatan ! mahligai percintaan runtuh dilanda badai ! hancur berkecai ! sebab hadirnya orang ke-3 !

mungkin ada silap aku kat mana-mana yang aku tak nampak ... tak apalah ! aku redho dengan segala ketentuan yang sudah di aturkan oleh yang maha esa !

bak kata bekas pakwe bff aku ;

" barang yang lama usah dikenang lagi ! "

wahhh ! kelasss ! kalau lahh senang bagai dikata .......... huhuh !

semua 'rahsia'-NYA akan terbongkar jugak satu hari nanti ! insyaallah !



memang kena la lagu nih dengan aku ! huhuh ! sentappp mak nakkk !

nanti aku buat entry pasal impian perkahwinan aku , yang aku tulis dalam diari tuh ! aku nak copy n paste jek ! taknak tokok tambah ! hehehe !

ok lahh ! nak balik ! hari nih kerja separuh hari jek !

p/s : SALAM MAAL HIJRAH 1433 !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan