:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Khamis, 24 November 2011

Perempuan Dan Emas Kawan Baik Kan ??

Assalamualaikum !

=)

haaa ! cik belog setuju tak dengan tajuk title ? ( dah la tajuk , title pulak ! tak ke bende yang sama ?! haha ! saja jek ! ) kebanyakkan perempuan kalau jumpa emas ... macam nampak hantu ... mesti melompat ! tapi nie melompat gembira tak terhingga ! kan ??? lagi-lagi kalau dapat ape yang di impikan ! huhuh !

jangan nak tipu laa kalau tak de perasaan bila jumpa atau nampak emas , walaupun sekadar tengok dekat risalah jek pun ! mesti dah belek-belek risalah tuh sampai lunyai dan berangan-angan , atau mencongak-congak bila nak dapat emas yang kita suka tue ! inikan pulak , kalau dapat tengok yang real punye ! haha ! kalau dah dalam kedai emas , semuanya nampak cantik ... nampak itu nak ... nampak ini nak ! semuanya nak ! huhu !

walau hanya sekadar menengok dan mencube , itu pun dah buat sesetengah orang jadik puas ! same lah macam aku ! tak mampu nak beli , jadik sekadar memenat dan melelah serta menyakitkan hati si penjual dengan karenah aku yang nak mencuba itu , ini ... huhuh ! tapi beli nya tak jugak-jugak ! haha ! maaflah kepada si penjual emas ... aku hanye mampu mencuba ! huhu !

malam tadi kekanda 3 ajak pergi tesco kuala selangor ... nak beli barang dapur yang dah kehabisan stock katanya dan nakkkkkk ....

BELI EMAS !!!!

haha ! kelas kau jaahhh ! banyak duit kau nak beli emas tengah-tengah malam buta ! ade baiknya kita rompak je kedai emas tuh ... tak payah susah-susah beli-beli ... hambik jek seberapa banyak yang kau nak ! -- itu pun kalau rompakan yang di ushakan tuh berjayalah ! kalau tak , ke lokap la kita ! hak3 !!! -- mengarut saja oke ! ;p

takde laahh ... kami mana nak ada duit nak beli emas bagai ... nak beli barang dapur pun aku pikir 2 , 3 kali ... sebab aku belum gaji ... baru bape hari bulan kan ?? 23hb baru ... tapi bila pikir , nanti esok bila aku balik dari kerja , balik rumah dengan perut yang lapar sebab seharian tak makan , bukak tudung saji ... tengok tak ade makanan ... tak ke haru ?? huhuh ! huh ! makan meggi lagi lah aku kanggg !

kekanda 3 sekadar nak trade-in gelang kahwin dia yang putus ...

hehehe !




tuhhh dia ... macam mami jarum nampak gelang , ramtai emas ! terbeliak , rambang bijik mata ! huhu ! puas tuh memikir nak ambik yang mana satu ! tanya kat aku , memang tak reti la aku nak memilihnya ... aku tahu pakai je ! huhuh ! beli lagi laa tak tahuu ! huhuh !
  


aku dah jumpa dah yang aku idam-idam kan ... butterfly memang menjadi kegilaan aku sejak dari dulu ... dan pernah berangan-angan nak beli cincin bentuk rama-rama ! sekarang nih , harga dia dalam 700 ringgit malaysia ! huhu ! nanti masa aku cukup duit nak beli dia nih , mesti dah naik harga dia ! T_T




tuhhhh diaaa ... merelipppp ! silau mata mami jarummmm !



memang menjadi pujaan hati aku laaa ... sepasang dengan cincin tadi tuh ... loket dah ada orang beli ! huaaa ! kalau nak beli dua-dua nih , dekat 3000 ringgit malaysia semuanya ! hurmmm ! berangan jek laa kau aiyOo ! T_T




tuhhh diaa ... mami jarumm junior ... gelang dari atok ayah , gelang dari hasil trade-in gelang dia yang dah tak muat ! bergaya la tuh dengan gelang baru ! huhu !





aiyOo sebentuk cincin emas pun tak ada ... ini kan pulak rantai dan gelang emas ! huhuh ! usahkan gelang , rantai atau cincin , aiyOo benang emas pun tak ada ! huaaaa ! untung jadik budak kecik zaman sekarang ! =.='... sedeyhhhh !!! T_T


Tiada ulasan:

Catat Ulasan