:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Khamis, 17 November 2011

Lunch Date With Beloved !

Assalamualaikum !

=)

wahhh ! kelas kau maria ... statemen nak kelas saje !

date with beloved kunun macamlah ada beloved kan ??

tapi .... kan best kalau semua nih kenyataan ! perghhh ! berangan-angan gile tak hengat orang sekeliling ! haha ! sedor diri aiyOo ...

oke ... oke ! melalut sampai ke laut dah kan ??

haha ! tengahari tadi , aku keluar pergi bank , bank in duit kerja ! -- menyampah nak buat kerja nih ! tapi memandangkan time itu je yang ada untuk aku mengular-ular-kan-diri ... aku jadi tak nak meyampah dan ter-suka suki pulak dengan kerja aku ! weehehehe ! --

jadik nyaa , sekali la aku berjanjian dengan puan Dian Fadila dan cik Paridah untuk ber-lunch together-gether ! hehe ! so kami ambil keputusan untuk makan di old tOwn white Coffe jek , memandangkan dian takde tranport dan dekat dengan tempat kerja dia ... huhuh !

masing-masing pening nak pilih nak makan apa kat old town tuh ! semua nampak macam sedap ! tapi hakikatnya ... yang pernah makan kat situ jek paham maksud tersirat aku nih ! wahaha !

makan , sambil borak-borak dan mengutuk makanan yang 'sangat' sedap tuh ... memang best ! hehe ! rindu waktu dulu-dulu ! hehehe ! makan satu pinggan ! minum satu cawan ... tidur satu katil , satu bantal ... keh3 ! kenangan di masa silam tuh babe ! leh cerita dengan anak cucu ! huhuh ! -- ceiit ! hape pulak cite pasal anak cucu pulak dah nih ! kahwin pun belum aiyOo ! heheh ! kalau berangan nombor satu ! --

balik office , sambung borak pulak dengan kawan-kawan kerja ! gelak tak hengat aku ! pandai budak-budak nih buat lawak ... esok nak buat makan-makan dekat office tanjong karang ... diorang punya cerita and diorang punya planning masak-masak macam gempak tak hengat punye lah ! cam orang nak rewang buat kenduri kahwin ! nak buat laksa , ikan kembung tak ada lah ! nanas busuk lah ! haha ! macam-macam ! hehe ! aku suka suasana macam nih ! -- langsung tak terfikirkan si dia ! -- hehe !

gelak terkekeh-kekeh aku ! hheehe !

p/s :: heheh ! aku rasa entry aku hari nih dah mengarut-ngarut dan terkarut-karut ! haha !

p/s/s :: terima kasih pada sorang kawan yang aku tak pernah jumpa nih ! kenal-kenal macam tuh jek , sebab dia gurlfren kawan sekolah aku ! dia tak jemu-jemu suruh aku bangun dari kekecewaan ! dia selalu bagi semangat kat aku ! hehe ! -- Ja , sesungguh nya , saya nak sangat bangun dan bangkit dari kekecewaan ! tapi kenangan dengan si dia selalu menghantui hidup saya ! tak terdaya nak suruh mimpi-mimpi tuh pergi ! huhuh ! tapi , apa pun ... saya akan bangun jugak satu hari nanti ! tak selamanya saya terduduk macam sampah macam nih ! saya akan bangun untuk buktikan yang saya boleh hidup tanpa dia ! hehe ! tapi saya teringin sangat nak tengok orang yang dah mengganti tempat saya tuh ! hehe ! harap-harap , saya nampak kuat luar dan dalam bila berjumpa atau terjumpa si dia dan .... T_T --

Tiada ulasan:

Catat Ulasan