:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Ahad, 13 November 2011

Mimpikan Si Dia !

tengah hari tadi lepas balik dari kelas memandu , aku uruskan bonda , rumah dan perut sendiri ... aku terlelap depan peti bersuara ... dengan tangan yang memegang majalah seberat 1/2 kilogram !

dalam syOk-syOk ditidur ... aku diganggu dengan kehadiran dia dalam tidurku !

si dia telah mencerOboh mimpiku ! wahhhhh !!! =') i relly miss you dear !!!  aku tersedar bila , air mata aku menitis ... huhu !

aku rindukan si dia ! aku rindukan dia teramat sangat !!!

walau dia hanya hadir dalam mimpiku untuk seketika , ia dah membuatkanku terdiam tanpa kata ! bersyukur teramat sangat ...

senyum sambil menitiskan air mata !

dalam mimpi tuh tadi dia datang dengan senyuman ... datang tersenyum jumpa aku ... itu yang membuatkan aku rasa terharu ...

aku tak nafikan ... mungkin aku terlalu memikirkan si dia ... sehingga terbawa-bawa dalam tidur ...

ya Allah ! rindu sangat dengan dia ! mohon ku , beri satu lagi peluang untuk aku bersamanya ! mohon untuk dia kembali kepadaku semula ! =')

ayang masih menanti dengan penuh kesabaran ... hati ini , sesungguhnya sudah teruntuk hanya untukmu sayangku !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan