:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Jumaat, 18 November 2011

Supprise Party !!!

hahah ! supprise party yang tak la supprise sangat sebenarnya ! hehehe !

mak jemah dah boleh budget dah jahhh oiii !!! hehehe !

yek laaa ... cemana kata tak boleh budget ??

sebab sepatut nya makan-makan nih , planningnya buat bulan lepas ... hujung bulan sepuluh ... sekali kata nak postpone sebab nak buat 18hb nov ! hehehe ! memang mak jemah dah boleh budget laa ...

dah sah-sah 15 nov birthday aku ... hehe !

satu lagi , sebab masuk-masuk pintu pejabat jek dah ternampak bayang-bayang rupa bentuk kek yang dah di pasang lilin ! heheeh ! bilik gelap , pasang lilin ... memang menyerlah-lah kek tuh kelihatan nye !!! hehehe !

memang best party tadi ! sangat menguja kan ! aku orang yang paling happy dalam dunia nih hari nih ! memang tak terfikir masalah lain ! kekeke !

oke .... sekarang masa agak tak mengizinkan aku nak bertaip panjang lebar macam karangan spm ... macam menyuruh-nyuruh aku balik dengan kadar segera jek !

perut walaupun dah penuh bagai nak rak ... tapi bila mengenangkan ade bekal yang dibawa balik , aku jadik lapor gile tak hengat pulak sekarang nih ! hehehe ! gile buruk lantak !

oke ! oke ! tadi kate nanak taip panjang-panjang ... hehe ! melalaut ke laut memang nombor satu tak pernah daat nombor corot ! hahaha !

oke ! layan gambar suasana tadi ber-party-party-an ! hehehe ! sok aku story dari awal sampai habis ye cik belog ! =)


si lysa laili la punya idea nih ! sangat sweet ! thank dear ! <3 u besar laut !!!



siap ade gambar i lagi dalam tuh ! huawaaa ! touching ! =)


kek nih sebenarnya beli kat kedai biasa je ! tapi rasa macam coklat indulgence resipi rahsia ! hehee ! thanks sayang-sayang ku !


tuuuu dia cik cikin kita sedang meniup belonnn !!! weehuuu !!!


cik cikin dan kak ciken rool aka kak awin sedang me-rewang-kan diri ! huhuh ! thanks sayang ! <3 u !


belon untuk meraikan saya ! ngeee ! saya suka ... ( sebut tiga kali macam yin dalam boboiboy ! ;p )


tue dia ! sooo sweeeeetttt ! tak jangka laaa party nih semeriah ini ... tak sangka siap ada belon bagai ! hehehe !


mastermind and sepanduk ! hahaha ! yeee ! sepanduk ! =)



ketibaan birthday girl disambut riang dan dah macam YB dah aku rasa gambar nih ! hehehe !


bersiap sedia meletak barang-barang ... ( tengok dalam bilik tuh ! dah tersedia dah kek berserta lilin ! ahaha ! kantoii ! hehe !


you alls sooo sweeet taw ! love u besar laut !!! besar bumi ! ngaaaa !!!


" i wish my MPC will return back to me dan hidup bersama-sama hingga ke akhir hayat ! "
sila pukul saya dengan batu konrit ! huuhuhuh !


K.A.M.I !!!


suka gambar nie !




yeahhh ! acara memotong dimulakan ! hehehe !


dan tersangat suka akan gambar ini ! sanagt shomel saya dikala ini ! -- dush . dushhh ! dushhhhhhhh !!!





makanan yang dibawa dari rumah dan kedai ! laksa dari elys melysa dan lysa laili , pizza dan speghetti dari aku , kek sponser dari kak awin dan puan fiza nugget sponser dari ckin daim ! yeah ! love u guys !!!


kak awin !


fiza fizani !


tuan tanah , lysa laili !


elys melysa !!!


tuan tanah no 2 ! ckin daim !!!


makan time ! hehehe !


aku suke snap muka aku sendiri kat camera orang ! haha ! sanagt tak maluuu ! huhuh !


makan pon nak posing ! kelas kaw jahhh !


makan sambil ber-gossipping ! ngeee !!! --- perempuannnnn ---


yeahhhh ! sangat suke picture ini ! sangat shomel dan sangat mengangkat bakul sendiri ! ahhaha !


yeay ! dapat bekalan dari tuan tanah ! huhuhu !


aku dan sepanduk ! hehehe ! comei jek dorang nih kan ???


aku sangat happy sampai tak boleh lekang dengan senyuman bibir aku nih ! hehehe !

oke ! mahu pulang ! esok aku sambung balik entry nih ye cik belog !

alamak ! dah gelaaaappppppppp !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan