:: pesanan dari pihak penaja ! ::

Jumaat, 6 Januari 2012

Celebrate Puan Hasni Punya Belated Birthday !



Assalamualaikum !!!

hye cik belog !

=)





ehh ?? kenapa cik belog ?

owhh ?! pasal tajuk entry ?

owhhh ! ini adalah salah satu entry basi yang telah berlaku pada tahun 2011 !!! hehehe ! tak sempat sempat nak hapdate ! keh4 ! punye lah penipu aku nih kan cik belog ? cam la sebelum nih tak ada entry lain yang di update kan ?

hek3 ! punya lah malas nak menari narikan jari yang gebusss nih atas keyboard nih untuk menaip entry nih kan ??? ** dushhh ! dussshhh !!! **

herkkkhh !

tak bahek tau ! hehehe !

sejak hari aku di-celebrate oleh mereka mereka yang disayangi sempena bulan kelahiran aku ... ( bulan kelahiran sebab dorang buat belated birthday ! hik4 ! )

dah menjadik satu trend pulak sekarang nih , bila ada nya hari kelahiran antara kesayangan kesayangan aku , kitorang akan rancang sesuatu tanpa pengetahuan si bugday gurl secara rahsia ( sebenarnya tak adalah rahsia mana pun ! kui3 ! ) menyambutnye dengan meriahh ! hehehh ! tapi kali nih tak semeriah aku nye party ! cehhh ! sebab aku nye party , sebab tuh aku kata meriah ... kekeke !

hahah ! tak bahek ! tak bahek aku nih kan ?? mau nye kecik hati die bile die bace entry aku ! keh3 ! mahapp ! mahappp ! mahaappp ! kekeke ! tak ade laaa ! sebaik mungkin setiap sesuatu event tuh kitorang akan buat sebaik dan semeriah mungkin ! lagi happening dengan kehadiran aku yang wajib tak meninggalkan mulut becok nye ! lagi lagi jumpe mereka mereka yang otak senget macam aku ! keh3 ! mau nye roboh pondok yang kitorang duduk tuh ! kui3 !

mungkin kitorang agak tercover cover dan agak menjaga tingkah laku dari pandangan manusia manusia lain ... sebab kali nih sambutan dibuat kat stadium terbuka ! tak buat di stadium tertutup ! kekeke ! kelasss ko jahh ! kannn ?

hari kejadian tuh kami buat kat warung ibu ! alaa cik belog nih ! tatau pulak ! kat warung ibu yang ada jual nasik ambeng tuh laa ! heheh ! bufday gurl teringin nak makan nasik ambeng !

the best part is , majlis kali nih kami buat 2 in 1 ! kami buat jamuan akhir tahun sekali ! dan bufday gurl mencadangkan untuk buat tukar tukar hadiah ! sama macam idea aku ! tapi belum sempat nak luah , dia dah luahkan dulu ! heheh ! dan semua setuju ! heheh ! budget dalam satu satu hadiah tuh RM 10 ...

okeh laa ! mari menjamu mata cik belog dengan gambar gambar kenangan pada hari kejadian nye ! selamat kenyang menjamu selera ! weehuuu ! kekeke ! ;p


 
  banner yang wajib ade ! rajin puan laili kite ... dia lah mastermind ! keke !

 
 nih kertas undi untuk tukar hadiah ! ini pun cute ! huk3 !

 
nih la kek yang di seponser oleh kak awin ! heheh ! cuppucino kek !


kak awin dan ckin daim dengan soto dan ayam gorengnye ! datang sini tak sah soto ! huk3 !


hah ! nih nasik ambeng aku ! kemain tak menahan ! tak nampak nasik aku ! kui3 ! lauk jek lebih ! pastuh tak habehh ! kui4 ! pembaziran !


bergambar kenangan dengan kek , sebelum dipotong dan dibaham ! keh3 !
( cian elly tader , sebab jadik camerawomen ! keke ! peace ! ;p )


birthday girl dengan riang rianya memotong kek hari jadinya ! heheh ! ;p


aku memang suka interframe ... keh3 ! haa ! kutuk !!! dose tau ! kekek !


sessi bergambar secara berjemaah ! tengok aku dengan selambak dan selebor lebor nye ! huaaa ! =(


sessi suap menyuap ! =D
( pssttt ! pic yang last tuh , kak awin ! tangan kat perut cam pegang baby dalam perut jek ! hampunnn ! hampunnn ! nanti raya sy mintak maaf ye kak awin ! heheh ! )


banner dan adiah tukar tukar ! ( aku memang suka interframe ! keh3 ! jeles la tuh cik belog tuh ! weekkk ! )


masing masing dengan kertas cabutan ! hehe ! kita tengok siapa yang kena ! kui3 !


kak awin dapat adiah dari elly , aku dapat hadiah dari besday gurl , fiza dapat adiah aku , beday gurl dapat dari fiza , ckin dapat kak awin punye , mastermind dapat dari ckin ! kui3 ! paling tak menahan adiah dari aku laa ! dah la beli same sama dengan fiza ! bungkus pun sama sama ! kui3 ! dia pulak yang dapat ! kui3 ! rezki dia ! dia pun ada cakap nanti nak beli jugak adiah yang aku beli tuh ! kui3 !


sessi memulangkan diri ! heh ! aku paling buruk sekali ! hurmmffhhh ! herkkk ! @.@


 
yang nih pulak acara tak ready lagi dah kena flash ! kui3 !

sekian la dari aku yang dah pun menyeleberatekan si puan hasni yang ke 23 tahun !

yeayyy ! yeayyy !

semoga murah rezki ... wang ringgit , kekayaan dan jugak rezki untuk menimang cahaya mata ! usha lebih gigih lagi ye ! sihat sejahtera selalu ! happy bersama mereka yang tersayang ! semoga persahabatan yang terjalin antara kita takkan jumpa si penghujung ! heheh ! insyaallah ! amin !


ok ! callo bette !

p/s : sekarang nih kami dalam perancangan nak celebrate birthday kak awin yang jatuh pada 3 januari lepas ! heheh ! rancang minggu depan hari jumaat ! heheh ! doakan berjalan dengan lancar !

p/s/s : lupe lak nak bagi tau ... kejadian diatas berlaku pada kurang 36 jam sebelum tirai 2011 berlabuh ! iaitu pada 30 disember 2011 ! di warung ibu nasik ambeng !

okeh !

assalam ! adios amigos ! astalavista bebehhh !
=D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan